Re: Jak wymusić "form feed" w "czystym" tekście?

Autor: Zby <zby_at_localhost>
Data: Sat 24 Nov 2007 - 16:01:50 MET

Dnia 24.11.2007 Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał/a:

> Własnym programem. Bo to zależy od programu, a nie systemu
> czy sterownika.

No, nie wiem... może jakiś przykład, którym dałoby się *coś* zrobić?

> Notepad drukuje tekst po prostu umieszczając
> na rastrze kartki kolejne wyrasteryzowane wiersze tekstu --
> żeby zmienił stronę *sam* musiałby rozpoznać jakąś kombinację
> kodową, a tego nie robi.

Sam Notepad - nie. Jak rozumiem, to winien chyba w Windowsach rozpoznawać
jakiś - mówiąc najogólniej - system wydruku, cokolwiek pełni tam tę funkcję.

Przecież, przygotowując tekst np. w Wordzie, mogę tu i ówdzie wstawić
"przejście do następnej strony". Zatem wniosek z tego byłby taki, że *jakaś*
sekwencja znaków (skoro nie pojedyńczy) potrafi "dać do zrozumienia", że
"teraz trzeba wysunąć zadrukowywaną właśnie kartkę".

--
Zby