VISTA bardziej bezpieczna

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Sat 24 Nov 2007 - 14:27:54 MET

Witam!
Zapytałem o to na pl.comp.security ale się jeszcze post nie pokazał.
Od kilku lat używam Avasta PRO. Ostatnio programik rozłożył mnie
trochę na łopatki. Np. uruchamiałem wielokrotnie program i było OK.
Jak włączyłem pełny skan dysku to się okazało, że jest zainfekowany
jakimś trojanem. Czego nic innego nie znalazło w systemie. Zacząłem
więc szukać alternatywy, która dogra się z defenderem i wbudowany
firewallem Visty. Używałem kiedyś KERIO ale ten program jest fajny na
jedną solo stację. Problemy robią się z komunikacją LAN, a o włączonym
DHCP można zapomnieć. Więc pogrzebałem w grupie, znalazłem wątek
http://tinyurl.com/3cp77f i ciekawego linka http://www.av-comparatives.org/
Stanęło więc na NOD32. Ale jest też fajny pakiet ESET Smart Security.
Zainstalowałem i póki co nie gryzie się z defenderem. Ma prosty
interfejs z możliwością włączenia zaawansowanego. Jak szanowni koledzy
rozwiązali temat "do-bezpiecznia" Visty? Bo nadal mam dylemat. Tylko
NOD32 czy cały pakiet?