Re: Plik msinet.ocx w XP

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 24 Nov 2007 - 01:10:05 MET

Anka S <stona@fuw.edu.pl> napisał(a):
> Koledzy,
> czy plik msinet.ocx jest własnym plikiem w XP.
> Jesli tak to jaki powinien miec rozmiar i datę.
> U mnie miał ok 130kB SkanerMksVir wykazuje, ze ma worm. malware.gen32,
> zainstalowany NOD32 nic nie wykrywa, Skaner Kaspersky też nie.
> skopiowalam go sobie, a oryginal pozwolilam mu wyleczyc zostalo 17kB.
> Ciekawe jakie beda skutki?
> Co mam z tym zrobic?
> pozdrawiam Anka

C:\Documents and Settings\Grzegorz>dir C:\WINDOWS\system32\msinet.ocx
 Wolumin w stacji C nie ma etykiety.
 Numer seryjny woluminu: D098-AE0E

 Katalog: C:\WINDOWS\system32

Czyli rozmiar miałaś dobry. Jeśli podmieniłaś z dobrego, niezawirusowanego
Windowsa to powinno być OK.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/