Re: Jak wymusić "form feed" w "czystym" tekście?

Autor: Zby <zby_at_localhost>
Data: Fri 23 Nov 2007 - 23:27:50 MET

Dnia 23.11.2007 Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał/a:

> Natomiast jeżeli chodzi Ci o 'form-feed' przy drukowaniu
> zwykłym sterownikiem w trybie graficznym to sorry, ale nie
> ma takiej możliwości z Notatniku.

To inaczej: czy istnieje _jakakolwiek_ metoda "wtrącenia" _jakiegokolwiek_
znaku/sekwencji, która spowoduje wymuszenie "wyplucia" kartki?

Chodzi mi, rzecz prosta, właśnie o wydruk w trybie graficznym, za
pośrednictwem zainstalowanego w systemie sterownika, a nie o jakieś
bezpośrednie "copy text > prn".

--
Zby