Dostęp zdalny

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Fri 23 Nov 2007 - 13:13:04 MET

Witam,
Windows XP SP2 z ostatnimi poprawkami,
W event log'ach pojawia mi się sporo błędów
"Usługa Menedżer połączeń usługi Dostęp zdalny zależy od usługi Telefonia,
której nie można uruchomić z powodu następującego błędu:
Nie można uruchomić określonej usługi, ponieważ jest ona wyłączona lub
ponieważ nie są włączone skojarzone z nią urządzenia.
[...]

Problem w tym, że usługę Telefonia mam wyłączoną, Menedżera autopołączenia i
Menedżera dostępu zdalnego ustawione na ręcznie. Ostatnie poprawki brałem z
WinSPatcher_XP_3.5 (2007.11).

Rozwiązaniem może być ustawienie usługi Telefonia na status Ręczny, ale ja
nie chcę ustawiać dostępu zdalnego. Do tego czasu (poprawki) nie było takich
błędów, nie używam też innych programów z dostępem do sieci niż wcześnej.
System właśnie sprawdzony (Ad-Aware, SpyBoot, a-squared, Spyware Doctor),
nic prócz kilku wpisów w rejestrze.

Pytanie, co może powodować, że systemowi nagle potrzebny jest "Menedżer
połączeń usługi Dostęp zdalny"?

--
Artur