[Vista] - licencja wersji Ultimate

Autor: Fil <filipzkonopii_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 23 Nov 2007 - 13:00:48 MET

Czy są jakieś dodatkowe profity z tytułu instalacji visty w wersji Ultimate ?
Gdzieś obiło mi się o uszy, że kupując ultimate można zainstalować ją na
maszynach wirtualnych (w ilości do 4 sztuk) oraz że można też instalować na
trzech maszynach fizycznych w gospodarstwie domowym...
Prawda to ?

Czy są jeszcze jakieś inne różnice ? (nie chodzi mi o funkcjonalność, tylko o
np. ilość jednoczesnych połączeń, ilość instalacji, wsparcie techniczne, itd..)

Mile widziany będzie też link do jakiegoś artykułu opisującego różnice
licencyjne dla wersji Ultimate.

Dzięki z góry
Fil'cok