Re: Vista - znikające nagłówki kolumn i inne zmartwienia

Autor: Kris <kriss55_at_o2.pl>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 17:26:15 MET

Piotr Palusiński pisze:
> In news:fi2gi9$dtp$1@news2.task.gda.pl,
> *Kris* <kriss55@o2.pl> typed:

> Opcje folderów/ daj fiszke "Użyj klasycznych folderów ..."

To zawsze pierwsza rzecz którą robię po instalacji - w tym przypadku
też. :) Menu jednak pozostało na miejscu.
Czy chociaż można edytować te przyciski co by ta belka wyglądała jak w
XP (np. zawsze obecny przycisk Właściwości)?
I bez sensu że skrót Alt+Enter działa tylko jak mam zaznaczony folder w
prawym oknie, a jak w drzewie katalogów - już nie.