Re: Vista - znikające nagłówki kolumn i inne zmartwienia

Autor: Kris <kriss55_at_o2.pl>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 17:22:21 MET

Piotr Palusiński pisze:
> In news:fi2gi9$dtp$1@news2.task.gda.pl,
> *Kris* <kriss55@o2.pl> typed:

> Zamknij wszystkie okienka i wejdz do edytora rejestru,
> *usun* klucze
> HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\Local
> Settings\Software\Microsoft\Windows\Shell\BagsMRU
> HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\Local
> Settings\Software\Microsoft\Windows\Shell\Bags
> *wraz z podkluczami* 1, 2, 59 itd. - sa to zapisy w ustawieniach folderow
> wyswietlania.
> Wyloguj

Nie pomogło (lub tylko częściowo) np. w koszu cały czas nie mam belki z
nazwą (a w dodatku jedyny sposób który doraźnie rozwiązywał ten problem,
czyli zmiana nazwy folderu, tu nie skutkuje) i obawiam się że ten
problem może powrócić w przypadku innych folderów.
No i jak wszedłem w folder z mp3 to ciągle miałem niechciane kolumny.
Teraz jednak we właściwościach folderu w zakładce customize zmieniłem na
'all items' i jest OK, tylko byłoby fajnie jakby w przyszłości nie
zmieniał tego pola z domniemaną zawartością folderu.

pozdrawiam
Kris