[XP] Coś niewidzialnego zajmuje 10GB na partycji C:

Autor: latet <spam_at_xlatetspam.pl>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 01:43:35 MET

Witam,

Partycja c:\ (ntfs) ma pojemnosc 29 GB.
Dane zajmują (*) ok. 8 GB
(rozmiar: 7.94 GB)
(rozmiar na dysku: 7.99 GB)

To dlaczego wolne jest tylko 11,4 GB, a nie ~21 GB?

10 GB piechotą nie chodzi - gdzie się podziało?

(*) - przez dane mam tu na mysli wszystkie pliki i foldery,
takze ukryte, takze systemowe, włącznie z pagefile.sys
i hiberfil.sys.

Konkretnie chodzi o nowo zakupionego laptopa HP Compaq 6715b.
Partycję c:\ zmnieszyłem do 30 GB przy pomocy BootIT NG
uruchomionego z CD. Pierwotnie miała 100 GB.
Chciałem ją zmniejszyć bardziej, ale BootIt twierdził,
że jest tam już ok. 18 GB danych, więc ustawiłem na 30 GB.

Dzięki,

latet