Vista - znikające nagłówki kolumn i inne zmartwienia

Autor: Kris <kriss55_at_o2.pl>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 00:55:55 MET

Hejka
Dlaczego w niektórych folderach w widoku 'szczegóły' nie mam belki z
'nazwa', 'rozmiar' itd.?

Dlaczego wtedy nie mogę zaznaczyć kilku plików/katalogów ani nie działa
Ctrl+A? Najśmieszniejsze, że jak zmienię nazwę folderu to belki wracają;
jak zmienię na nazwę pierwotną - wracają.

Da się tego debila zmusić żeby wszystkie foldery miały ZAWSZE widok
'szczegóły'? Teraz jak zgrywam folder z cyfrówki to zmienia na duże
ikony, czy coś. Co więcej chciałbym zawsze mieć te same kolumny - na
zbój mi kolumna autor czy album, czy rating, a też zmienia jak chce.

Da się wyłączyć to nowe menu ('organizuj' itp)?

Czy można, jak w XP, wskazać dowolną ścieżkę dla folderu 'moje
dokumenty' (tzn dla folderu który w XP pełnił tę rolę)?

za odp. z góry dziękuję
pozdrawiam
Kris