tw (was: Czy to prawda, że nie da się kupić nowego laptopa z XP?)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 12:52:49 MET

Dnia Wed, 21 Nov 2007 11:41:05 +0100, ikov napisał(a):

> Trudno porównywać Vistę do XP na takich samych zasadach jak 95 do 3.11
> lub 98se do 95. Wtedy to była rewolucja, wielowątkowość, okna, kolory i
> dźwięki, teraz... no właśnie, co. Wodotryski i DX10 - chociaż znając MS
> to za kilka lat nie włączysz worda bez obsługi DX10c. Dodatkowe

Nieprawda. Vista to nie tylko wodotryski, to także szereg rozwiązań
głównie poprawiających bezpieczeństwo i niezawodność, ale również
komfort pracy.

> zabezpieczenia to jest jakiś argument, ale jeśli ktoś zdaje sobie sprawę
> z zagrożeń, to XP sobie też tak skonfiguruje - a z praktyki wiem, że
> większość użytkowników ma to gdzieś, bo to "utrudniacze".
> Za parę lat to co innego, ale za parę lat sprzęt który teraz kupujemy
> będzie już zabytkiem, więc do nowego będzie ten nowszy system.
>
> Właśnie też stoję przed wyborem laptopa dla firmy, a przeglądając oferty
> widzę takie sprzęty z 512 RAM i VistaHB (podejrzewam że wydajność to
> będzie niespecjalna). Zostanę przy XP (są też laptopy bez systemu -
> dokupię osobno).

Kup lapa z 2 GB RAM i z Vistą Business i będzie OK. Do firmy nie kupuje
się ani Visty HB, ani XP Home.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/