Re: jak odinstalowac directx, niebieskie tlo podczas ogladania filmu

Autor: Irek Mosz <i.mosz_at_CHLAST.deltatrans.pl>
Data: Mon 19 Nov 2007 - 09:57:31 MET

W dniu Sun, 18 Nov 2007 22:48:48 +0100, "Dominik"
<dominikz1983@poczta.onet.pl> napisał(a):

>Zainstalowalem system xp home, zachcialo mi sie wgrać nowy directx (DirectX
>9.0c Runtimes (November 2007). Gdy już wszystko zainstalowalem, zauwazylem
>ze gdy odtwarzany jes film jest niebieska obloka, tak jakby ktos nalozyl mi
>na ekran niebieska szybke (ale taki efekt jest tylko podczas oglądania
>filmu).

Miałem kiedys podobny objaw (niski kontrast, zaczerwienienie obrazu w
filmach). Nie wiązałem tego wtedy z directx. Pomogła regulacja
"suwaczkami" od kolorów i kontrastu we właściwościach sterownika karty
graficznej (była to nVidia).

--
Pozdrawiam
Irek Mosz: http://serduszko.prv.pl