Re: zestaw Lenovo Vista Recovery Disk - jak działa?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 16 Nov 2007 - 22:53:03 MET

Dnia Fri, 16 Nov 2007 13:46:33 +0100, |Pio| napisał(a):

> Dlatego pytam o Lenovo (laptop to Thinkpad Z61e z Vistą, którą mam
> ochotę przeinstalować po swojemu.)
>
> Ciekawe jest szczególnie to, że jak piszecie, bez pytania (z pytaniem
> też - to jest be) usuwa z dysku wszystkie dane. Najwyżej się okaże, że
> niepotrzebnie kupowałem te płytki i poszukam sobie nośnika OEM...

Ja tam proponuję zrobić sobie po prostu obraz partycji z zainstalowanym
i skonfigurowanym systemem, nagrać go na płytki i po sprawie. Jeżeli
masz w środku dysk Seagate/Maxtora to możesz skorzystać z darmowej
wersji Acronis TrueImage dołączonej do Seagate Seatools. Działa toto
naprawdę bardzo przyzwoicie.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/