Re: zestaw Lenovo Vista Recovery Disk - jak działa?

Autor: |Pio| <pio_wa_at__wytnij_o2.pl>
Data: Fri 16 Nov 2007 - 13:46:33 MET

> No właśnie. Na przykład HP Recovery bez pytania przywraca pierwotny
> układ partycji, usuwając ewentualnie założone dodatkowe partycje wraz z
> danymi.

Dlatego pytam o Lenovo (laptop to Thinkpad Z61e z Vistą, którą mam
ochotę przeinstalować po swojemu.)

Ciekawe jest szczególnie to, że jak piszecie, bez pytania (z pytaniem
też - to jest be) usuwa z dysku wszystkie dane. Najwyżej się okaże, że
niepotrzebnie kupowałem te płytki i poszukam sobie nośnika OEM...

--
Pozdrawiam,
P.W.