Re: webcam i problem z directx..

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 16 Nov 2007 - 16:53:50 MET

In news:fhjgvj$8n6$1@inews.gazeta.pl,
*LET ki* <let.SKASUJ@gazeta.pl> typed:
> Witam,
>
> Mam komputer z Windowsem XP, którego jedynym zadaniem jest obsługa kamerki
> usb i publikacja obrazu poprzez http.
> Wszystko działa pięknie ale po jakims czasie takiego funkcjonowania obraz
> z kamierki przestaje sie odświeżać (zwiecha). Po wyłączeniu i uruchomieniu
> programu obsługującego webcam mam komunikat: "Błąd DirectX. NIe można
> podłączyć źródła" i pomaga tylko restart. Jest na to jakaś rada??
> Z założenia nie miałem zamiaru dotykać się do kompa częściej niż raz w
> miesiącu.. a tu lipa :(

Pobierz i uruchom instalator internetowy DirectX, a on samoczynnie pobierze
i zainstaluje wszystkie brakujące pliki.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=2da43d38-db71-4c1b-bc6a-9b6652cd92a3&displaylang=pl&Hash=AfpOV4ZI%2fM8YpBDNBzrxBAg7bpWdUOCt38WzSRZml2BEvARcVK3SqZkL3COdo8rymaHChUSlfPGn0uBNdi%2bzcQ%3d%3d