webcam i problem z directx..

Autor: LET ki <let.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 16 Nov 2007 - 08:30:59 MET

Witam,

Mam komputer z Windowsem XP, którego jedynym zadaniem jest obsługa kamerki
usb i publikacja obrazu poprzez http.
Wszystko działa pięknie ale po jakims czasie takiego funkcjonowania obraz z
kamierki przestaje sie odświeżać (zwiecha). Po wyłączeniu i uruchomieniu
programu obsługującego webcam mam komunikat: "Błąd DirectX. NIe można
podłączyć źródła" i pomaga tylko restart. Jest na to jakaś rada??
Z założenia nie miałem zamiaru dotykać się do kompa częściej niż raz w
miesiącu.. a tu lipa :(

z góry dzięki za pomoc,

--
pzdr