Re: Podczas startu systemu następuje reset.

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 15 Nov 2007 - 10:17:19 MET

Użytkownik "Ris" <ris@onet.pl> napisał w wiadomości
news:b18d36c3-8b66-4319-8191-cb2907fbc138@i37g2000hsd.googlegroups.com...
On 14 Lis, 22:20, "Lawrens Hammond" <valha...@interia.pl> wrote:
> Użytkownik "Ris" <r...@onet.pl> napisał w
> wiadomościnews:1195073339.452941.51050@22g2000hsm.googlegroups.com...
> Witam,
> Dziś uruchamiam komputer z windows xp uruchamia się do momentu logo
> windows xp. Potem znika napis windows xp, słychać prace dysku twardego
> i po paru sekundach następuje samoistny reset i tak w koło Macieja :)
> Wyjąłem kartę sieciową, pamięć, odpiąłem dvd. Uruchomiłem na tym
> komputerze Ubuntu livecd i działa ale to porządny system operacyjny :)
> Może ktoś podpowiedzieć co może być nie tak?
>
> ***********

> [...]
STOP: c0000218 { Awaria pliku rejestru }
Nie jest możliwe załadowanie przez rejestr gałęzi (pliku):
\systemroot\system32\config\software
lub jego dziennika bądź drugiej kopii
Jest on uszkodzony, brak go lub jest nie do zapisania.

**********

Czyli tak, jak Ci już odpisano - musisz ręcznie podmienić plik rejestru
na sprawny, o ile nie zadziała "ostatnia znana dobra konfiguracja", czy
coś takiego.
Gdzie szukać zapasu i jak przywrócić, i jak zrobić to dobrze - w necie
jest tych info od groma. O ile masz włączone Przywracanie Systemu, to
dobrze, jeśli nie, będzie cienko...
Już masz ciepło, ale jak się dobrze postarasz, to masz przynajmniej
szansę wyjść z tego z możliwie małymi stratami, bo te na pewno będą, to
już jest jasne.

--
LH
Pani Wiktoria Święcicka znowu szaleje: