Windows Media NOTPlayer 11

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 22:31:22 MET

Mam mały zżerający mnie od środka problem, a mianowicie Windows Media
Player 11 wbudowany w Vistę nie odtwarza filmów! Robił to ale po
postawieniu sysu z backupów przestał. Z resztą tak samo jak pół roku
temu, a nie był z backupa. W każdym razie MP3 gra ale: avi (surówki z
kamery DV) powodują zwiechę, że trzeba menadżerem zadań wywalać
proces. Otwarcie katalogu z DivX (notabene dwa pliki) powodują
zamknięcie programu COM Surrogate (do czegokolwiek on służy) a divxy
raz działają a raz nie ;-) Jakieś pomysły? ;-)