Re: udostępnianie plików Windows XP Prof.

Autor: snuffkin78 <cysio123usunto_at_interia.pl>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 22:53:49 MET

Michal Kawecki pisze:

> Albo wyłącz proste udostępnianie, albo włącz konto gościa dla dostępu
> poprzez sieć (net user gość /active:yes).
> Spróbuj wchodzić przez IP.

Wyłaczenie prostego udostępniania przy wyłączonym koncie gościa również
nie powoduje "pojawienia się" czegokolwiek w otoczeniu sieciowym.
Dostaję komunikat, że nie mam uprawnień do przeglądania grupy roboczej
(swojej zreszta)... Na drugim komputerze oczywiście widze siebie i tylko
siebie...

Przeglądając przez IP oczywiście mogę dostać się do zasobów. Dzięki :-)

P.S. A swoją drogą, czemu jeden z komputerów się upiera że się dostać do
grupy nie może, a mimo wszystko bezproblemowo mogę przeglądać zasoby?

--
Pozdrawiam, Krzysztof