udostępnianie plików Windows XP Prof.

Autor: snuffkin78 <cysio123usunto_at_interia.pl>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 19:29:39 MET

Witam!
Męczę się z tym już drugi dzień. Mam dwa systemy Windows XP Prof. ta
sama grupa robocza, konto gościa na obu wyłączone, proste udostepnianie.
   Oba połaczone przez router, adresy z tej samej klasy.
Na jednym z komputerów, otwierając moje miejsca sieciowe, mogę przejrzeć
swopje zasoby udostępnione, wyświetlając komputery grupy roboczej widze
siebie.
Na drugim nie reaguje na nic - ani przez moje miejsca sieciowe, a nie
przez komputery grupy roboczej nie widze kompletnie nic. Ma ktoś jakiś
pomysł jak to skonfigurować skutecznie? Nawet nie wiem gdzie szukać błedu...

--
Pozdrawiam, Krzysztof