Win2003 SBS nie przyjmuje żądań

Autor: romek <romek_at_karolina.info.pl>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 09:07:08 MET

Witam!
Mam problem z Win2003 SBS polegający na tym, że inny serwer nie może się z
nim połaczyć o adresie fizycznym 10.xx.xx.99. Jeżeli zmieniłem ten adres na
inny wszystko gra. Z kolei na innym kompie jak ustawiłem adres na ten
feralny z końcówką 99 to wtedy ten komp nie mógł się łaczyć z tym serwerem.
Przejrzałem wszelkie ustawienia i nie mogłem nic znaleźć podejrzanego,
firewalla nie ma na tym serwerze (firewall jest globalny na sieć),
filtrowanie nie jest włączone. W zdarzeniach w dziale Security są logi o
pomyślnym zalogowaniu z adresu 10.xx.xx.99 z użyciem protokołu Kerberos.
I o co tu może chodzić?

Pozdrawiam
romek