Dwa komputery w jednym

Autor: Junga <jungaWYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Sat 10 Nov 2007 - 18:57:02 MET

Witam.
Mam taki pomysł. Czy dobry, oceńcie.
Chodzi o to, żeby stworzyć osobny system do użytkowania przez dzieci i
osobny dla mnie.
Dysk podzielony na dwie partycje. Na obu system XP Professional. Np.
partycja C - system dla dzieci.
Partycja D - system dla mnie. Chcę żeby dzieci miały możliwość pełnego
dostępu do systemu tzn. instalowanie i odinstalowywanie programów, dostęp do
wszystkich katalogów na partycji C, internet, itp. ale nie mogły mi
namieszać w moim systemie i na partycji D. Oba systemy zabezpieczone moim
hasłem jako administratora. Ich system logują swoim hasłem. Do mojej
partycji nie mają dostępu (ograniczenie dostępu do woluminu).
Co o tym sadzicie.
Czy może jakieś inne rozwiązanie.

--
Pozdrawiam