Win2003 Server SP2 i trzaski w grach

Autor: RaV <thief_16_at_o2.pl>
Data: Sat 10 Nov 2007 - 02:08:52 MET

Moja konfiguracja:
Windows 2003 Server SP2
Abit NF7 (wyłączony w biosie zintegrowany układ dźwiękowy i nic nie jest
podkręcone) Sterowniki: nForce 4.27
Audigy 2 ZS OEM (na środkowym slocie PCI) Sterownik:
SBAX_WBUP2_LB_2_09_0016.exe

Mam taki dziwny problem, który występuje tylko w grach. Otóż podczas gry
od czasu do czasu pojawiają się trzaski, które zarejestrowałem na
filmie, który można pobrać z poniższego linku:
http://www.fileden.com/files/2006/9/16/220491/trzaski.zip

Gdy słucham muzyki albo odtwarzam film to nie słychać żadnych trzasków.
Trzaski występują wyłącznie w grach. Prawdopodobnie sterowniki nie są do
końca kompatybilne z systemem, ponieważ na WinXP nie miałem żadnych
trzasków a wszystko było dokładnie tak samo ustawione. Zastanawia mnie
to czy jest jakiś sposób żeby pozbyć się tych trzasków? Może starsza
wersja sterownika rozwiązałaby mój problem... Niestety nie znalazłem
takowej, więc jeśli ktoś jest w posiadaniu sterowników do Audigy 2 ZS to
prosiłbym w miarę możliwości o ich udostępnienie.

Być może jeśli przełożę kartę dźwiękową do innego slotu to problem sam
się rozwiąże, ale nie jestem do tego przekonanym ponieważ na XP ten
problem nie występował. Jeśli nic innego nie wymyślę to wyjmę audigy,
włączę zintegrowany układ dźwiękowy i sprawdzę czy on przypadkiem także
nie generuje trzasków.