Re: VISTA a bezpieczeństwo

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 09 Nov 2007 - 23:45:52 MET

Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości
news:fh2dnr$ddn$1@opal.icpnet.pl...

> Użytkownik "Krzysiek" <krzysztofogorek@gmail.com> napisał w wiadomości

> Linuksomatołkom nie da się niczego wytłumaczyć. 'Oni' nie rozumieją
> tego, że sa ludzie, którzy po prostu lubią technologie z Redmond i
> niekonicznie trzeba im za to płacić...

A mnie najbardziej warzą tacy, co to twierdzą, że ich Wspaniały, Jedyny
(głównie Linux, ale niekoniecznie), nie tnie się niezależnie od
obciążenia komputera, czyli zadasz mu pytanie o odpalenie naraz 300
WinAmpów (lub odpowiedników) grających MP3 na kompie 486 z tym systemem,
to gorąco zapewnią, że jeszcze jednocześnie będzie drukować 20 drukarek,
kompilować się 40 programów i wszystko będzie płynnie chodzić i żaden
wirus nigdy przenigdy się nie dostanie, etc.

--
LH
Pani Wiktoria Święcicka znowu szaleje: