Re: VISTA a bezpieczeństwo

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Fri 09 Nov 2007 - 08:38:14 MET

On 7 Lis, 14:20, Tomasz Motyliński <mott...@wp.eu> wrote:

> Jasne w druga stronę tez mogę postaw na jednym Windowsie gateway, router na
> 2x 100Mbit z BGP, failover, fw, QoS i rozdziel nim to na 300 końcówek.
> Wracając do Twojego pytania, mam wszystko co mi jest niezbędne do
> współżycia z komputerem, ale ty zdaje się nie widziałeś tuxa na oczy na
> prawdę po paroma screenami. Tak mamy jeszcze na końcówkach windowsy w
> firmie, ale stają one za porządnym gate i ten pilnuje, aby nic im się złego
> nie stało, a prawa useriisa naprawdę ograniczone. Napisze tylko, że już nam
> piszą klienta ERP/MWS pod tuxy więc dni ich też są już policzone.

Widziałem tak postawione NT i tak obciążone, że Linux mógł się
schować. Poza tym stawianie wszystkiego na jednym kompie jak to robią
fani linuxa jest bardzo rydzykowne. Poza tym ja jestem zwolennikiem
rozwiązań sprzętowych, router, firewall, serwer plików, serwer sql,
serwer www. Jak jest mało obciążone, to te trzy ostatnie mogą stać na
jednej maszynie. Wszystkie rozwiązania są dobre. Zależy kto czego
potrzebuje i ile ma na to kasy ;-)