Re: Instalacja WinNT a SATA - pilne

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 09 Nov 2007 - 01:24:22 MET

news:xcs1y569zxgk$.dlg@kwinto.prv...
> ZTCP systemu NT4 nie da się zintegrować z SP6. Trzeba najpierw
> postawić
> zwykły system. Ale można też zrobić inaczej, najpierw postawić na
> zwykłym PC system, potem zaktualizować go SP6, a na koniec
> odinstalować
> wszystkie płytozależne sterowniki (np. grafiki) i spróbowac odpalic go
> na nowej płycie. To czy to będzie dysk SATA czy zwykły ma akurat
> najmniejsze znaczenie, można przecież wstawić sobie osobny kontroler
> IDE. Najważniejsze, żeby system w ogóle odpalił na tej płycie.

Otóż to.
W trakcie prób z instalacją NT4 u siebie po przejściu przez instalator
kolejnych etapów, przekłądałem dysk do mocnego kompa i patrzyłem, czy
odpali. BSOD z natychmiastowym resetem.
Dopiero, gdy dołączyłem SP6a, NT4 odpalił. Ale widział jeden procek, bo
też na jednoprockowej maszynie był instalowany.
Nie miałem za bardzo czasu szukać sterów do komponentów sprzętowych,
choć myślę, że jak bym się uparł, to by się dało.

--
LH
Pani Wiktoria Święcicka znowu szaleje: