Re: Instalacja WinNT a SATA - pilne

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 09 Nov 2007 - 01:21:08 MET

Użytkownik "Sofia" <Sofia@mnbvcxz.com> napisał w wiadomości
news:fgvda7$ceh$1@atlantis.news.tpi.pl...

> I jak z tego skorzystać skoro WinNT nie można w ogóle zainstalować?

Chodzi o to, aby SP6a dołączyć do instalki PRZED jej założeniem na
kompie. Gdyby się to udało, to nie było by przeszkód w instalacji, bo
servicepack 6a znosi kłopoty z odpaleniem NT4 nawet na najmocniejszych
maszynach.

> Rozumiałabym gdyby jakieś "ładne polecenie update" (do NT) było
> w Win98, który na takim nowoczesnym komputerze dałby się zainstalować.

Tylko, że i tak wychodzisz z gołej instalki, do której po założeniu
dogrywasz SP.
Ja mam pewien pomysł, może wypali, może nie... spróbuję to dokładniej
obadać, czy uda się taka sztuka. Wiem na razie, że robota będzie bardzo
misterna, zapewne nużąca i na razie bez zbytnich perspektyw na
powodzenie.
Pomysł mój miałby umożliwić bezproblemowe położenie NT4 na szybkich
kompach. W miarę wolnego czasu spróbuję...

--
LH
Pani Wiktoria Święcicka znowu szaleje: