Re: Do speców od dzielenia dysków?

Autor: tg <a_at_a.a>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 14:08:49 MET

> no wlasnie wydaje mi sie ze chyba lepiej zalozyc partycje na swapa tuz za
> pierwsza partycja C;, wowczas dysk siega do pliku wymiany polozonego nieopodal
> samego systemu. Tworzac partycje na swapa na drugim dysku, wydluzam chyba czas
> dostepu do pliku wymiany?

a ile tego swapa uzywasz na codzien? moze jest sens dorzucic ramu?
ja przy normalnych domowych zastosowaniach xp z 2gb ramu swapa mam
uzywanego ~80 mega z 200...

osobna partycja ma imho sens tylko jezeli oba windowsy beda mialy tam swoj
swap (oczywiscie oba w rozmiarach partycji, nawzajem pagefile.sys
sobie zastepujac) w wielkosci gigabajta lub wiecej...