Re: VISTA a bezpieczeństwo

Autor: Tomasz Motyliński <motto77_at_wp.eu>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 13:26:45 MET

 Witam,

 W poście <fguu7h$lnv$1@news.onet.pl>
 dziobu <kpawelXXX@XXXkr.onet.pl> m.in. napisał(a)::
> Bo ja wiem... są ludzie dla których jakakolwiek technika to zło
> niesłychane i koniec.

Mozna to chyba określić mianem nieprzystosowania do życia w społeczeństwie.
Tylko dlaczego równać należy do dołu? Kaczyzmem mi to pachnie.

> Nie jesteś na bieżąco. Wsiądź sobie do nowego Renault.
> Ekran z tekstem co teraz możesz/musisz zrobić, przycisk z wymownym
> Start, itd... Przynajmniej Scenic tak ma ;D

Aż odwiedzę salon :)

> No to już wiem po co Ci długi uptime... ;D

Rozszyfrowałeś mnie i moje kompleksy :P Czuje się nagi haha.
Pozdrawiam

--
Tomasz Motyliński
... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg