Re: VISTA a bezpieczeństwo

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 13:08:16 MET

Dnia 11/8/2007 12:34 PM, Użytkownik Tomasz Motyliński napisał:

> Jeśli dla kogoś jest to znaczy że ma problem ze sobą :)

Bo ja wiem... są ludzie dla których jakakolwiek technika to zło
niesłychane i koniec.

> To tak jakby do
> samochodu wmontować by łizardzika jak go uruchomić i pojechać. Wiem, wiem
> demagogia, ale nie mogłem się powstrzymać,

eee
Nie jesteś na bieżąco. Wsiądź sobie do nowego Renault.
Ekran z tekstem co teraz możesz/musisz zrobić, przycisk z wymownym
Start, itd... Przynajmniej Scenic tak ma ;D

> w końcu jestem nieumytym,
> pryszczatym pinginiarzem z małym członkiem i w ogóle :P

No to już wiem po co Ci długi uptime... ;D

--
Pozdrawiam                                    #  | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski (k p a w e l @ o n e t . p l)  #  |  _/| __|\__ \\__ \