Re: XP - blad autentycznosci - jak usunac

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 10:31:46 MET

Marktere wrote:
> Znajomy pare lat temu zainstalowal sobie xp.
> Wczoraj po paru miesiacach nieuzywania pc cos sie stalo i pojawilo sie
> okienko "Blad sprawdzenia autentycznosci systemu". Jak to mozna zlikwidowac?

Było coś mocno zmienianie w komputerze? Inny procesor, zmieniona
płyta główna?

> Cos slyszalem o usunieciu jakiegos elementu z xp (usun programy ....).

Najszybciej to http://support.microsoft.com/gp/cok
Tam masz kontakt, koszt to jeden impuls (ze stacjonarnego). Przygotuj
dane, jakie są wymienione.
W sumie centrum obsługi sprawnie działa, zawsze mi pomogli.

> Czy to moze byc takze przyczyna zablokowania i internetu - neostrady /
> livebox?

Nie jestem pewny, ale chyba tak.

--
Dominik Siedlak (bachus)