Re: VISTA a bezpieczeństwo

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 21:51:38 MET

Dnia Wed, 07 Nov 2007 21:37:46 +0100, Tomasz Motyliński napisał(a):

> Witam,
>
> W poście <1sn473bj2nco4.dlg@kwinto.prv>

> No i jak się uruchamia cokolwiek z Panelu Sterowania to pojawia się
> denerwujące okienko... Ludzi to tak wqrwia, że to wyłączają i w efekcie
> końcowym wracamy do punktu wyjścia. Czyli możliwości które dawał już XP.
> Kompletnie nietrafiony pomysł.

Mam inne zdanie na ten temat. Ale ja UAC nie wyłączam. Nie mam powodu go
wyłączać, bo jak sobie teraz uświadomiłem, przez ostatnie trzy dni
widziałem je tylko kilka razy. I bynajmniej mnie ono nie wkurza, uważam
je raczej za przejaw dbałości systemu o moje własne bezpieczeństwo. A
tylko głupiec wiąże ręce własnemu ochroniarzowi. . .

> Poza tym UAC nie rozwiązuje nadal wszystkich
> problemów, nadal można podpinać się pod zaufane procesy childrenami i nie
> powoduje to wywołania okienka, a daje nieograniczone wręcz możliwości.

A może podasz jakiś konkretny przykład, bo nie znam takiej luki w
zabezpieczeniach.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/