Re: VISTA a bezpieczeństwo

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 16:29:13 MET

Dnia 11/7/2007 1:59 PM, Użytkownik Tomasz Motyliński napisał:

> Czy jest, czy nie jest, nadal taki zegar (choć nie wszystko) jest trust i
> podpinając się pod niego jako parenta z systemem zrobisz wszystko,a do tego
> potrzeba tylko aby user używał IE tudzież OE i pracował na prawach
> administratora. I mówię o Vista, bo że tak było w XP to każdy normalny już
> wie. Kolego, jeśli ktoś ma wiedzę i nie jest idiotą to nie używa do pracy
> Windowsa (takie moje skromne zdanie), bo o wiele prościej skonfigurować
> sobie takiego linuxa, czy mac'a do wszystkiego, niż naprawdę z Windowsa
> [...]

Windows (imho dowolny) do zastosowań sieciowych jest równie debilnym
pomysłem co Linux na stacji roboczej ;) Zwłaszcza że i tak większość
istotnego softu jest nadal tylko dla Win ;/ A MS jeszcze forsuje
dodawanie tego *** do każdego nowego komputera ;/

--
Pozdrawiam                                    #  | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski (k p a w e l @ o n e t . p l)  #  |  _/| __|\__ \\__ \