Re: VISTA a bezpieczeństwo

Autor: Tomasz Motyliński <motto77_at_wp.eu>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 13:58:15 MET

 Witam,

 W poście <fgs530$me1$1@nemesis.news.tpi.pl>
 chiroproktolog <chiroproktolog@onet.eu> m.in. napisał(a)::

> Dlaczego? Dlatego, że już XP jest bezpieczne o ile użytkownik nie jest
> idiotą?

Czy jest, czy nie jest, nadal taki zegar (choć nie tylko) jest trust i
podpinając się pod niego jako parenta z systemem zrobisz wszystko,a do tego
potrzeba tylko aby user używał IE tudzież OE i pracuje na prawach
administratora. I mówię o Vista, bo że tak było w XP to każdy normalny już
wie. Kolego, jeśli ktoś ma wiedzę i nie jest idiotą to nie używa do pracy
Windowsa (takie moje skromne zdanie), bo o wiele prościej skonfigurować
sobie takiego linuxa, czy mac'a do wszystkiego, niż naprawdę z Windowsa
zrobić bezpieczny system. Oczywiście dalej można żyć w błogiej niewiedzy i
wierzyć w to, że av i fw są lekami na całe zło Windowsa. Ale może ja się
wcale nie znam? :D

--
Tomasz Motyliński
... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg