Re: Gdzie klucz WPA

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 23:51:22 MET

TJE log:
[...]
> Tu nie chodzi o mnie. Ktoś mnie zapytał o to czy można się jakoś
> zabezpieczyć na wypadek reinstalacji systemu. Miał kiedyś problem jak
> padła karta bezprzewodowa i po wymianie trzeba było zmienić maca na ten ze
> starej karty bo admin niemiał czasu żeby u siebie wpisać nowy mac. Nie
> zależy mi specjalnie żeby łamać ten klucz.
> Spróbuje jeszcze z transferem plików i ustawień bo napewno przy
> połączeniach modemowych login i hasło przechodzi na nowy sprzęt, może tu
> też to zadziała.
[...]

Klucz wstępny WPA jest generowany automatycznie.
Jeżeli włączasz PSK/TKIP to musisz podać własne (dobre:-) hasło.
Reszta dzieje się też automatycznie nawet jak jest zmieniony adres MAC.
Zatem nie rozumiem w cziem dzieło?
... no i jaki Login/Psswd? Do czego?

--
Czarny kot jeszcze nie wrócił,
a wróżka nie chce oddać mi magicznej kuli ...!:-)