Re: Jaki najnowszy komputer do NT?

Autor: FeliX <felix1_at_-dowyciecia-autograf.pl>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 20:37:25 MET

> Gwarancja i możliwość późniejszej (nieuniknionej) rozbudowy

> WKS

Ja bym jednek proponowal kupic cos uzywanego.
Polecam jakiegos DELLa GX1. Kupisz kilka sztuk na allegro za grosze i
bedziesz mial spokoj z ewentualnymi awariami.
Mam takich z 60 sztuk. Od 8 lat chodza 24 godziny na dobe 365 dni w roku.
Pracuja z NT. Az dziw bierze, ale ani jeden nie padł przez ten czas. Jedynie
rok temu wymieniłem im profilaktycznie dyski twarde.

Pozdrawiam
FeliX