Re: Windows 98 i 2000 na jednym komputerze

Autor: Przemek M <a_at_a.a>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 09:33:18 MET

1. Podzielić dysk.
2. Wywalić office XP (zmniejszy się program files i 98 będzie zajmował
300 mb)
3. Skopiować foldery Program Files, Windows i pliki startowe na 2
partycję 9kiedyś przełączałem się między windows 95-98 i odwrotnie
wchodząc w DOS i zmieniając nazwy folderów Windows).
4. Z pierwszej partycji zrobić update do 2000
5. I tutaj klapa, bo nie wiem jak zrobić wybór systemu przy starcie.

Office XP będzie tylko na 2000. 98 ładowałby wszystkie inne programy z
partycji windows 2000 (obie partycje fat32)

Hmm.
Na poczatek przegranie win98 zrobil bym nie jako kopiowanie plikow ale kopie
partycji jakims programem do tego sluzacym (chocby Ghost)
Win2000 przy instalacji na innej partycji powinien sam stworzyc boot
loadera.