Win2003 i Win2003 SBS przestały się widzieć

Autor: romek <romek_at_karolina.info.pl>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 09:32:23 MET

Witam!
Mam w firmie 2 serwery pierwszy Win 2003 SBS i drugi Win 2003 R3. Oba były
skonfgurowane jako członkowie tej samej grupy roboczej (nie należały do
domeny). Ktoregoś pieknego dnia ten drugi przestał widzieć pierwszego, z
kolei ten pierwszy jak najbardziej widzi tego drugiego. Pingi z drugiego na
pierwszy nie idą, w drugą stronę jak najbardziej jak i z innych stacji
roboczych ten pierwszy serwer jest widoczny (stacje nie logują się do
domeny). Zauważyłem, że ten pierwszy stał się członkiem domeny i chyba to
spowodowało to zamieszanie. Jak wrócić do pierwotnej sytuacji?

Pozdrawiam
romek