Re: Poczta Vista, zdublowane wiadomosci

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 01 Nov 2007 - 22:49:21 MET

Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:fgdeee$1b4$1@news.onet.pl...
> Hej.
>
> Czy ma ktos jakos sposob latwy :)
>
> Nie wiem jakim cudem poczta w Viscie mi zdublowala ok 2000 maili. No i
> teraz usuwac je recznie to tak hmm no malo powiedziane ze zmudna
> robota.
>
> Czy da sie to z automatu jakos zrobic ?

Mam pewien pomysł, ale przyznam, że na ślepo, bo Wisty jeszcze pod tym
względem "nie macałem".
Spróbuj przeciągnąć wszystkie maile do jakiegoś katalogu, następnie spod
TotalCommandera (lub innego takiego) wyszukaj dublety po zawartości i
pousuwaj zbędne.
Następnie, jeśli katalog maili jest już pusty, przeciągnij z powrotem
uporządkowane maile do ich macierzystego katalogu... a najlepiej do
jakiegoś "zapasowego", aby do ich macierzystego folderu były pobierane
tylko nowe, a stare powoli poobrabiaj. To oczywiście zadziała tylko
wtedy, gdy zawartość plików, oraz nagłówki, bedą identyczne co do bajta.
Przynajmniej tak mi powinno zadziałać w OE w moim XP... Dlatego piszę,
że na ślepo.

--
LH
Tylko dzięki zaiste niepojętej, a tak wielkiej i niezbadanej