Re: Co zrobić aby system XP widział myszkę?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 30 Oct 2007 - 12:13:05 MET

Użytkownik "KMAJSZEK" <mariusz610@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fg6id8$aav$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Sam tego na pewno nie będę robił a po zleceniu fachowcowi myślę że
> koszt
> naprawy może przekroczyć wartość samego komputera 70-100zł.

Może masz kumpla, co za 6-pak browaru to zrobi?

> Chciałem jednak dodać że ta zaślepka którą znalazłem we wnętrzu
> obudowy była
> wyjęta zanim włączyłem komputer, czy mimo to mogła coś uszkodzić luźno

Tego wykluczyć nie można. Jeśli się majtała, mogła choćby ciachnąć jakąś
ścieżkę. Czasem bywa, że takiego pęknięcia nie widać gołym okiem,
różnie.

> biegając po wszystkim? Zakładając że ktoś nie pracował na nim
> wcześniej, bo
> osoba od której kupiłem twierdzi że wszystko do końca było OK.

Ścieżki wewnątrz są delikatne. Nie można jednak wykluczyć innych
czynników.

--
LH
Tylko dzięki zaiste niepojętej, a tak wielkiej i niezbadanej