Re: Jaki darmowy Firewall pod XP?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 21:00:41 MET

Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości
news:fg58im$b53$1@opal.icpnet.pl...

(ikspekowy fajerłol)

> On jest taki sam od początku ;-). 'Łatka' do niego ustawiała
> kolejność startu usług, bowiem usługa zapory podnosiła się po
> uruchomieniu interfejsów sieciowych.

Nietrudno sobie wyobrazić konsekwencję, gdy boot stał się w złą godzinę.
Comodo, którego teraz testuję, ma w opcjach zablokowanie ruchu
sieciowego, zanim wystartuje ogniomurek. Oczywiście, włączyłem. (albo
było włączone, w każdym razie wiem, że działa).

--
LH
Tylko dzięki zaiste niepojętej, a tak wielkiej i niezbadanej