Re: Jaki darmowy Firewall pod XP?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 23:26:26 MET

** Mikołaj Bartnicki <mikolaj.bartnicki@gmail.com> wrote:

> Rozumiem, że trzeba ciąć cytaty, ale ty przeciąłeś jedno zdanie gdzieś w
> środku. Napisałem, że _wg_podanego_testu_ firewall z XP jest do bani. I
> napisałem prawdę, bo faktycznie wg tego testu jest on do bani.

To jeszcze powiedz co ten test testuje. IMHO straszne pierdoły.

> Nie jestem przeświadczony, że test mówi prawdę, nigdzie nic takiego nie
> napisałem. Być może jest rzetelny, być może nie. Mnie to zgrzewa prawdę
> mówiąc, bo mój Windows nie ma od jakiegoś czasu dostępu do Internetu. Koleś
> zapytał jaki firewall, podałem pierwszy z brzegu test jaki wpadł mi w łapy.

Czyli tak se pieprzysz co Ci ślina na język naniesie. OK. Przestań po prostu.

W ogóle czytałeś ten test, na który się powołujesz?

> Ale ja się na tym nie znam... z zawodu jestem projektantem-programistą a nie
> administratorem sieci.

To po co się odzywasz jeszcze powołując się na jakieś testy, których nie
rozumiesz itp.? Jakbyś napisał "proszę, tu jest test, przeczytaj sobie" to OK..

> Pewnie próbujesz mnie zdyskredytowac zadając takie pytania,

Oczywiście, no i układ, jestem częścią wielkiego frontu.

> ale nic z tego. Na pytanie o firewall podałem link do pierwszego z brzegu
> testu komentując "wg tego oto testu najlepszy jest Comodo" (na co ktoś tam
> się przypierdzielił, że piszę bzdury;

Bo piszesz. To tak jakby na pytanie, który proszek do prania jest najtańszy
odpowiadałbyś testem, który sprawdza, który z nich najlepiej zachowuje kolor
zielony. Ten test dotyczy innych kryteriów.

> no nie wiem, ja tam firewall z XP widzę na dnie tabelki wyników a nie na
> szczycie). Nie napisałem "wg mnie najlepszy jest Comodo". Nie napisałem też
> "Ten test jest na pewno rzetelny".

Czyli tak właściwie rzuciłeś jakimś linkiem, ale nie wiesz co w nim jest, ale
w/g niego to coś jest najlepsze.

> Czaisz, czy za trudne?

Ja czaje, pytanie Czy Ty w ogóle czaisz o czym jest mowa.