Komunikaty Firewalaa Kerio

Autor: scaut.00 <scaut.00_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 27 Oct 2007 - 15:26:30 MET DST

Witam,
zainstalowalem sobie Kerio 2.1. i po otwarciu internet explorera wywala mi
komunikat, ze iexplorer chce wyslac ramke UDP do jakiegos tam portu,,,
Moglby mi ktos wyjasnic czy blokowac takie komunikaty, czy zezwalac??
Co to w ogole jest ta ramka..???
Tak samo zglasza czesto probbe poloczenia SVCHOST z siecia..
Nie wiem czy zezwalac, czy blokowac./..
Pomozcie- na co zezwalac, a co jest neibezpieczne, bo wiekszosci komuniaktow
nie kumam...

I jeszcze jedno pytanko...
Pytal mnie czy zezwolic WinAmpowi polaczenie z siecia..
PO co Winamp chce sie laczyc??
Zablokowalem to polaczenie ( z zaznaczeniem ptaszka zeby nie pytal kolejny
raz), ale jakbym teraz chcial to cofnac- to nie widze opcji w Kerio jak to
wrocic..
Zeby sie laczyl..
Pomozcie..