Re: Swap, wydajno¶æ i defragmentacja

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 27 Oct 2007 - 13:41:27 MET DST

U¿ytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisa³ w wiadomo¶ci
news:uhge0zsmvtdr.dlg@kwinto.prv...
> Dnia Sat, 27 Oct 2007 12:49:52 +0200, Lawrens Hammond napisa³(a):
>
> [...]
> [...]
>
> ZTCP w którym¶ z Windows które mia³em (NT, W2k, XP, Vista - nie
> pamiêtam) by³ taki objaw, ¿e system po stwierdzeniu braku wolnego
> miejsca w pliku swap komunikowa³ rado¶nie, ¿e sam sobie ten plik
> powiêkszy wed³ug potrzeb, po czym to robi³ i dalej ju¿ pracowa³
> poprawnie. ¯adna aplikacja siê nie wywala³a. Jak s±dzê, by³o to
> spowodowane tym, ¿e ja nigdy nie wy³±cza³em ca³kiem swapa, a jedynie
> ustawia³em go na sta³± wielko¶æ oko³o 2 MB.

Ano w³a¶nie... w takiej sytuacji i mnie siê nie zdarza³a wywa³ka, aaale,
wielko¶æ swapa nie ros³a, on sobie jako¶ inaczej to musia³
rozplanowywaæ, specjalnie sprawdza³em - ustalona granica nie by³a
ruszana.
Sytuacja opisana wy¿ej, by³a z ca³kowitym wy³±czeniem pliku wymiany,
oczywi¶cie, system, póki móg³, to komunikaci³, ¿eby co¶ zamkn±æ, bo mu
ciasno. Jak sie zamknê³o, pracowa³ normalnie dalej.

--
LH
Tylko dziêki zaiste niepojêtej, a tak wielkiej i niezbadanej