Przenoszenie systemu XP na nowy dysk

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Fri 26 Oct 2007 - 22:43:14 MET DST

Witam
Miałem dysk PATA z 3 partycjami, na c: był system. Kupiłem dysk SATA i:
1. załozyłem 3 partycje analogiczne jak na starym dysku lecz nieco większe.
2. partycję c: przeniosłem Xp-kowym mechanizmem "zrób kopię
partycji/odtwórz tą kopię na nowym miejscu"
3. dwie pozostałe partycje po prostu przekopiowałem.
4. partycję systemową nowego dysku ustawiłem aktywną.
5. Zmieniłem w biosie kolejność butowania na nowy dysk SATA
          restart i kicha.... komp nie wstaje, post zatrzymuje się na "Veryfing
DMI Pool Data" i sobie stoi... Co spieprzyłem, niech mi ktoś łaskawie
powie? :)

--
Jacek