Re: Swap, wydajność i defragmentacja

Autor: Mikołaj Bartnicki <mikolaj.bartnicki_at_gmail.com>
Data: Fri 26 Oct 2007 - 12:07:24 MET DST

On 26 Paź, 11:49, "chiroproktolog" <chiroprokto...@onet.eu> wrote:
> Może tu jest problem - defragmentatory wymagają wolnej przestrzeni
> dyskowej...

Dysk jest zajęty w mniej więcej w 2/3. największy z plików ma kilkaset
megabajtów (rzędu 200-300).

W sumie to nie wiem czy cała sprawa ma cokolwiek wspólnego ze swapem.
Po prostu jak zobaczyłem opisany komunikat to pierwsze skojarzenie
jakie mi przyszło do głowy to niedawno "wyłączyłem swap, przed
wyłączeniem tego komunikatu nie było". Ale równie dobrze może to być
przypadek, że akurat pojawił się ten komunikat po wyłączeniu swapa.

MB