Re: Office 2003 Business na VISTA Home Premium - czyli wieczna konfiguracja... ; -)

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Fri 26 Oct 2007 - 07:38:39 MET DST

On 25 Paź, 21:15, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:

> Spróbuj zastosować porady zawarte w tym artykule:http://support.microsoft.com/kb/911682

SYMPTOMS
When you use a limited user account to start one of Microsoft Office
programs that are listed in the "Applies to" section, one or more of
the following Microsoft Windows Installer related event IDs are logged
in the Application log:

to też nie to... to co tu piszą załatwia się przez zrobienie usera
adminem na czas konfiguracji Office. Zastosowałem te wskazówki i nic.
Pliku userclass.dat nie ma w systemie ;-) Mnie się raz to udało i UAC
też było wyłaczone na starcie...