Dnia Thu, 25 Oct 2007 19:29:33 +0200, Michal Kawecki napisał(a):
> Dnia Thu, 25 Oct 2007 09:01:57 -0700, Krzysiek napisał(a):
>
>> On 24 Paź, 22:09, Wojciech Ściesiński <wojt...@NO-SPAMwojteks.net>
>> wrote:
> [...]
>> no i mały OFF
>> Punkt kontrolny ochrony w czasie rzeczywistym produktu Windows
>> Defender wykrył błąd i jego uruchamianie nie powiodło się.
>> Użytkownik: MATRIX-II\Vector
>> Identyfikator punktu kontrolnego: 23
>> Kod błędu: 0x80070005
>> Opis błędu: Odmowa dostępu.
Odnośnie tego błędu natknąłem się na informację, że może być to
konsekwencja działania usługi Windows Update na innych prawach, niż
Local System. Sprawdź to w services.msc.
> Path: C:\Users\Admin\AppData\Roaming\Microsoft\Office\Word11.pip
Spróbuj zastosować porady zawarte w tym artykule:
http://support.microsoft.com/kb/911682
Podobnie postąp z pozostałymi plikami z Twoich logów (tj. nadaj im
właściwe uprawnienia dostępu).
-- M. [Windows - Shell/User MVP] /odpowiadając na priv zmień px na pl/ https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.KaweckiReceived on Thu Oct 25 21:20:08 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 25 Oct 2007 - 21:42:04 MET DST