Drukowanie (prawie) "czystego" tekstu - znaczki sterujące?

Autor: Zby <zby_at_localhost>
Data: Thu 25 Oct 2007 - 19:45:44 MET DST

Nie mam pojęcia - ale może ktoś tutaj ma - czy Windowsy rozpoznają jakiś
rodzaj znaków sterujących, umożliwiających najbardziej podstawowe sterowanie
postacią wydruku?

Chodzi mi o to, czy w tekście widocznym w Notepadzie (nie w żadnym Wordzie)
mógłbym - przykładowo - wstawić coś w stylu HTML-owych tagów, jak np.
"to jest <b>bardzo ważny</b> tekst" - i wtedy słowa "bardzo ważny" będą
wytłuszczone.

Nie oczekuję wiele: wytłuszczenie, kursywa, druk komprymowany (120 znaków
w wierszu), a jeśli się da - to może i sterowanie wielkością znaków tudzież
odstępem wierszy.

Ale czy to w ogóle możliwe?

--
Zby