Re: Outlook Express 7 pod Vistą

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 25 Oct 2007 - 18:32:26 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ffpuqf$d3o$1@opal.icpnet.pl...

> Przecież jest NTFS-3G.

No, jest. Tylko czemu nie 15 lat temu?
Po drugie - jest jedno, istotne "ale"...
http://pl.wikipedia.org/wiki/NTFS-3G
Póki to nie zostanie zrobione, Linux na NTFS nie odpali (raczej). A
nawet jeśli, to ... no właśnie, patrz zastrzeżenie. A to chyba dla
systemu jest istotne.
I nadal mi to pachnie sterownikiem doczytywanym, a nie natywnym.
BTW. Kiedy w Windzie ZFS? :) (OK, nie ciągnę, ZFS to już OT) :)

--
LH
Tylko dzięki zaiste niepojętej, a tak wielkiej i niezbadanej